Dežurni centar

Kako bi ste se uvek osećali sigurnim na Vašem odmoru, za Vas smo uvek dostupni 24 sata dnevno, 365 dana u godini. Ukoliko imate bilo kakav problem na destinaciji, obratite nam se na broj telefona +381 60 032 7715

Dežurni telefon služi u sledeće svrhe:

  • Obratite se za pomoć usled problema na samoj destinaciji
  • Informacije o polasku (autobuski polasci i avionski polasci)

Šta raditi u slučaju reklamacije?

Ukoliko niste zadovoljni izabranim objektom, sobom ili uslugom, molimo Vas obratite se na recepciji objekta, gde Vam mogu pomoći. Ako je problem takve prirode, da se ne može rešiti na recepciji, obratite se našem predstavniku, koji je dužan da Vam problem reši. Lako se može desiti da predstavnik nije dostupan u datom trenutku u tom slučaju, molimo pozovite naš dežurni broj +381 60 032 77 16. Pozovite nas, a mi ćemo dati sve od sebe da rešimo nastalu situaciju.

U slučaju rešavanja reklamacija, molimo Vas da poštujete proceduru navedenu u opštim uslovima putovanja.

Relaxovi predstavnici

Na skoro svim našim destinacijama upoznaćete Relaxove predstavnike (slovenački predstavnici) , koji su tu za Vas, kako bi Vam odmor učinili što je moguće bezbrižnijim. Na raspolaganju su Vam za sve informacije i rešavanje eventualnih problema. Njihov raspored informativnih sastanaka i brojevi telefona vidno su obeleženi na info tablama i info mapama na recepciji objekta. Ukoliko Vam je potrebna informacija ili imate neki problem, obratite im se, oni su tu za Vas.

Informativne table i informativne mape..

U svakom hotelu na predviđenom mestu, nalaze se Relax-ove (slovenačke) informativne table i informativne mape sa informacijama relevantnim za Vaš boravak na određenoj destinaciji. Na tabli i mapi, se nalaze informacije o Vašem predstavniku, datumu povratka, destinaciji i izletima.

 

NIKADA NISTE SAMI, UVEK SMO UZ VAS!

users-online: | data-refresh: